Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас
Каталог запчастин
Протягом останніх трьох десятиліть конструкція середнього моста КамАЗів 4310 не зазнала значних змін. Надійність і простота устрою перевірена часом, а також складними умовами використання транспортного засобу в умовах бездоріжжя.
Конструкція ведучих мостів КамАЗа 4310 має багато спільного, але є і відмінні риси. Середній (проміжний) міст - це прохідний агрегат, отже, він приймає обертання з кардана та відповідає за передачу його задньому мосту. Основною конструктивною особливістю є наявність ведучої вали з фланцями, які розташовані на двох кінцях виробу. Вони необхідні для можливості приєднання карданного вала.
Основа середнього моста КамАЗа - це картер, який постачений фланцем для пристрою редуктора головної передачі. Конструкція також оснащена фланцями, які необхідні для установки ресорних опор і механізму гальмування. Для виготовлення сталевої балки (основи картера) використовується сталь, яка в подальшому обробляється методом штампування.
Міжколісний диференціал служить для розподілу сили обертання між колесами з лівого та правого боку. Він дозволяє колесам вантажівки обертатися з різною швидкістю при виконанні повороту.
Причин, з яких може знадобитися заміна середнього моста, може бути декілька. Серед найпоширеніших автомобілісти виділяють:
Якщо ви хочете придбати середній міст КамАЗа 4310 за оптимальною ціною, оформляйте замовлення у нашому інтернет-магазині. Досвідчені менеджери і консультанти відповідатимуть на всі ваші питання та допоможуть підібрати запчастини КамАЗ і зробити замовлення. Також за телефоном можна дізнатися про наявність товару та строках доставки агрегата.
Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас