Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас
Каталог запчастин
Важливу роль у працездатності вантажних автомобілів грає ходова частина. До одного з її важливих компонентів відносять міст КамАЗ. Він впливає на здатність машини долати складні ділянки дороги, здійснювати маневри.
Деталь призначена для передачі крутного моменту від двигуна до коліс. Вона дозволяє змінювати швидкість в залежності від характеру руху. Це легко простежити на прикладі зовнішніх і внутрішніх коліс при повороті транспорту.
Ведучий міст КамАЗ представлений картером з зварених штампованих балок. Всередині них знаходяться півосі, інші складові. З зовнішньої сторони додані фланці, маточини коліс і ін Двоступеневий передача розташована по центру (по дві шестерні в кожній). Перша – конусного типу зі сталевими зубами, друга – циліндрична з косими зубами.
Для транспорту випускається великий вибір мостів провідного типу. Вони володіють схожим пристроєм і мінімальними відмінностями. У конструкцію включені такі:
Середній тип мало відрізняється від інших, за винятком міжосьового диференціала. Елемент служить для розподілу крутного моменту між центром і задньою віссю.
Деякі проміжні мости забезпечені механізмом блокування. Це дозволяє підвищити прохідність машини. Управління проводиться за допомогою кнопки в кабіні, а муфта починає працювати від впливу стисненого повітря. Ця функція запобігає буксування при несприятливому дорожньому покритті або його відсутності.
Передній міст КамАЗа характеризується відмінностями в конструктивному плані. Він поставляється з механізмом повороту. Картер з'єднаний з кожухом лівої півосі, передача і диференціал знаходяться з лівого боку.
Для транспорту, призначеного для значних навантажень, мости виготовляються з посиленими балками. Для порівняння, звичайний тип представлений штампованими листами товщиною 1,1 см, а посилений – 1,4 див.
При виборі того чи іншого типу важливо враховувати співвідношення зубів веденої і ведучої шестерні. Виріб виконує передачу крутного моменту до коліс, знижує його (підвищуючи тягове зусилля).
Сучасний ринок пропонує моделі з великим розкидом передавального відношення, від якого залежить і ціна мосту КамАЗ. Це важливо для забезпечення функціональності різного типу машин. Параметр визначає тягові, швидкісні характеристики.
Для транспорту з постійним подоланням складних ділянок доріг в першу чергу потрібна тяга. Тому і передаточне число повинно бути великим. Для спецтехніки, машин з фургонами підійде мале число.
Важливою особливістю головної передачі є можливість зміни кількості заміною тільки однієї шестерні. Це дозволило знизити вартість, спростити ремонт і підвищити якість.
Процедура не складна, але потребує серйозно підійти справі і дотримувати акуратність. Основну увагу приділяють маслу. Для використання застосовуються спеціальні види, міст КамАЗа вимагає до 12 літрів рідини. Відпрацьований ресурс виводять ще в теплому стані.
На початку роботи і в наступні 8 тисяч кілометрів пробігу перевіряти його рівень. Якщо потрібно – доводять до необхідної норми. При досягненні 50 тисяч кілометрів і 1 раз в 12 місяців масло потребує заміни. При цьому після зливу потрібно промити картери і тільки потім заливати нове.
Під час ТО перевіряють рівень затягування сполук, очищають від бруду, замінюють мастило в маточинах та інше.
Довговічність роботи механізмів і, як наслідок, системи в цілому залежить від якості складових, відповідність іншим елементам машини. Компанія пропонує вироби для різних систем.
На сайті можна знайти запчастини для переднього, середнього, заднього мостів і складові редукторів, картерів. В асортименті представлені:
Замовити доставку в регіони України або дізнатися, як підібрати потрібний компонент можна на сайті. Менеджери консультують по телефонам, дадуть відповідь на електронний лист.
Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас