Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас
Каталог запчастин
КамАЗ протягом не одного десятиліття залишається справжньою «робочою конячкою», досить невибагливої і витримує великі навантаження. Особливо це відноситься до ходової частини вантажівки, підвіска якої відчуває на собі всі «тяготи» вітчизняних доріг.
Вантажний автомобіль за визначенням не може весь час їздити по гладкому шосе, іноді це доводиться робити по справжньому бездоріжжю. А якщо додати до цих складнощів вага і габарити вантажу, то стає зрозуміло, наскільки велика роль ресори на КамАЗах.
Можна сміливо стверджувати, що це – основний елемент підвіски. Ресора буквально бере на себе всі навантаження і поштовхи від дорожніх нерівностей, як можна в більш м'якій формі передаючи їх кузову.
Працюють ресори в тандемі з гідравлічними амортизаторами. Задньою частиною вони кріпляться до мосту, передній – до рами автомобіля.
І якщо на відносно рівній дорозі навантаження невелика, то чим більше нерівностей, тим скоріше зростає амплітуда коливань ресор і опір амортизаторів. Можна сказати, що амортизатори забирають енергію, яку передають ресори при стисненні. В результаті мінімізується можливість сильного вертикального розгойдування вантажівки.
Дуже важливу роль у правильній роботі ресори грає стабілізатор передній підвіски, який значно збільшує її жорсткість. А це особливо необхідно на поворотах на великій швидкості. Завдяки роботі стабілізатора кут нахилу автомобіля зменшується, а збільшується стійкість.
ресора Передня КамАЗ, як і підвіска в цілому, бере на себе не таку високу навантаження, як задня і конструктивно вона влаштована простіше. Дуже важливий позитивним моментом підвісок КамАЗа і передній, і задній є те, що вони практично у всіх моделях взаємозамінні. Зрозуміло, що це суттєво полегшує і здешевлює ремонт і обслуговування всіх складових.
Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас