• Пошук моделі
  • Пошук по назві
Весь товар в наявності
м Харків, пл.Кононенко, 1а Авторинок «ЛОСК»

Каталог запчастин

Меню
м Харків, пл.Кононенко, 1а
Авторинок «ЛОСК»

+380 97-058-71-74
+380 50-058-71-74
+380 73-058-71-74

Ремонт ГУР КАМАЗ

Ремонт ГУР КАМАЗ

Ремонт гідравлічного підсилювача керма потрібно не часто але потребує кваліфікованого підходу. ГУР - просто необхідність як легких, так важких автомобілів. І якщо легкові машини можуть обходитися без гідропідсилювача керма, крутити кермо КАМАЗ без нього вкрай складно.

Навіщо потрібний Гідропідсилювач керма?

Основне призначення гідропідсилювача керма – створення зусилля, необхідного для повороту кермового колеса у разі виконання різних маневрів на малих швидкостях. Також гідропідсилювач впливає на кермо більш помітним на високій швидкості.

Складові гідропідсилювача керма:

  1. Розподільник. Цей елемент необхідний для розподілу потоку гідравлічної рідини у системі порожнин.
  2. Гідроциліндр. Циліндр вирішує проблему перетворення гідравлічного тиску на механічні робочі штоки та поршні. 
  3. Насос гідравлічної рідини. Рідина посилає зусилля від насоса до циліндра, а також змащує фрикційні компоненти та деталі. Насос призначений для постійної підтримки необхідного тиску, щоб рідина циркулювала. 
  4. Роз'єм або трубка ГУР КАМАЗ. Ці деталі служать для об'єднання всіх елементів цієї конструкції. 
  5. Електронний блок керування. Направляє та регулює роботу підсилювача.

Принцип роботи гідропідсилювача керма на КАМАЗ

При обертанні рульового колеса роторний або аксіально-поршневий насос, що приводиться в рух ременем колінчастого валу, почне відкачувати масло з резервуару, а потім перекачувати гідравлічну рідину при високому тиску в розподільниках золотникового типу. Останній контролює силу, що додається до кермового колеса, і допомагає колесам обертатися. Для цього використовуйте спеціальний пристрій стеження. Часто цей елемент у типовій системі діє як торсіон. Він замурований у розрізані рульові вали.

Якщо машина стоїть або рухається прямою, то зусилля на валу рульової системи. Відповідно, торсіон відкритий, а клапан дозатора закритий. Олія в цьому випадку зливається в бак. Коли фіксують кермо, крутиться торсіон. Золотник звільняє канали, і робоча рідина прямує до виконавчого пристрою.

Якщо система обладнана рейковим механізмом, то у разі рейки рідина подається безпосередньо. Коли колесо повернуто до упору, то в корпус включені запобіжні клапани, які вчасно скидають тиск і захищають механічні вузли від пошкоджень..

Ознаки можливої несправності ГУР:

  1. Збільшення фізичних зусиль водія для керування кермом.
  2. Управління по прямій лінії дається важко, машину веде в сторони.
  3. Поява шумів у роботі двигуна
  4. Витік гідравлічної олії.

Коли ви помічаєте одну з перелічених вище ознак, потрібно якнайшвидше звернутися на станцію сервісного обслуговування. Або провести первинний огляд самостійно.

Як перевірити та/або відрегулювати Гідропідсилювач керма?

  1. Двигун та поздовжня рульова тяга мають бути відключені.
  2. Оглянути балансування коліс, тиск у колесах та стан мастила в системі кермового управління.
  3. Огляд підшипників колісних маточок та амортизаторів.
  4. Перевірка кількості олії у бачку.
  5. Виміряти силу дії на рульове колесо.

Найпоширеніші поломки ГУР КАМАЗ:

  1. Механічні та гідравлічні проблеми можуть виникнути через сильні морози. Особливо, якщо були різкі перепади температур. Так насос качає під великим тиском і тому, якщо раптом підвищиться в'язкість робочої олії, можна стиснути сальники.
  2. При не системному догляді зношуються штоки та втулки. Перші від іржі та збільшення зносу на других. Через кілька кілометрів зазори між штоком і втулкою стануть більшими, а це значить, стукне рульова рейка.

Помітні ознаки несправності ГУР:

Якщо під час руху потрібно постійно вирівнювати машину, перевірте вільний хід керма. Якщо є відхилення, слід відрегулювати зчеплення. Також потрібно переконатися та перевірити на зношені деталі гвинтової пари. Якщо в ємність гідравліки потрапляє повітря, можна спостерігати піну та каламутну рідину. У цьому випадку потрібно промити та видалити повітря із системи. Також замініть фільтр. Крім того, одна з типових несправностей - стрічковий жниварок, який може зношуватися.

При постійному моніторингу стану системи гідравлічного посилення керма не виникнуть серйозні поломки. Тому варто оглядати кожен вузол роботи ГУР хоча б один раз на місяць. Якщо ж сталася поломка, у нашому магазині ви підберете все потрібне.

Кам-Тех пропонує запчастини на КАМАЗ найрізноманітніших моделей. У нашому асортименті ви знайдете все для ремонту гідропідсилювача керма на КамАЗ. Всі потрібні елементи механізмів можна знайти на нашому сайті за номерами каталож. Наші менеджери завжди на зв'язку для консультації та допомоги вам.

 

Не поспішайте йти
КамТех
Напишіть нам, що Ви шукали на сайті, і менеджер сам знайде запчастини та зв'яжеться з Вами
+380 50-058-71-74
+
Допомога

Ми допоможемо Вам підібрати запчастину!

+
phone Зателефонувати