Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас
Каталог запчастин
Гідропідсилювач керма (ГПК) – не розкіш, а необхідність і невід'ємна частина системи гідравліки для вантажних автомобілів, аналогічних Камазів.
Він не тільки полегшує повертання керма, але і помітно знижує трясіння, нівелює різкі поштовхи при попаданні в дорожні ями, а також допомагає контролювати рух навіть при несподіваних пошкодження шин.
Словом, від ГПКа багато в чому залежить не тільки прохідність і технічні показники КамАза, але і безпеку водія. А насос гідропідсилювача називають «серцем» всього гідравлічного вузла, у справній роботі якого далеко не останню роль відіграє фільтр ГПК КамАЗ.
Щоб оцінити важливість цього невеликого елемента сайту, треба розуміти його будова. В ГПК входить:
Система досить складна, яка може дати збій не тільки при зносі фільтра, але і при сильному забрудненні. Тому купити фільтр ГПКа КамАЗ і завжди тримати його про запас в якості одного з обов'язкових «расходников», повинен кожен водій.
Знайти його можна в каталозі запасних частин під номером 4310-3407359-10. Група – рульове управління, підгрупа – насос гідропідсилювача механізму рульового управління.
На перший погляд – це проста, невелика деталь насоса, що представляє собою трубку-бочонок з сіткою. Але якщо не полінуватися, і в тому ж каталозі розглянути його будову, то стане зрозуміло, що пристрій фільтра гідропідсилювача КамАЗ передбачає достатнє навантаження. Він складається з:
Всупереч помилковій думці багатьох про те, що насос ГПКа – елемент практично «невмирущий», його «ревізія» має відбуватися обов'язково включати в себе заміну масла, чищення або зміну фільтра. Все залежить від умов експлуатації, але краще робити це перевірку при найменшому натяку на посилення гул гідропідсилювача при поворотах.
Сам бачок дійсно дуже рідко створює проблеми при експлуатації протягом усього терміну служби автомобіля. Максимум, що відбувається – поломка пробки, рідше – тріщини корпусу бачка. У будь-якому випадку, технічний огляд складається з декількох етапів.
Спочатку необхідно злити масло з допомогою штуцера або шляхом зняття шланга. Після цього систему необхідно промити маслом або спеціальною рідиною.
Потім можна приступати до зняття фільтра або, при необхідності демонтажу бачка. З фільтром все досить просто: необхідно лише зняти кришку і проставку. Фільтр можна промити або встановити новий. Бачок вимагає більш ретельного підходу: зняття хомутів, викручування болтів, від'єднання шлангів.
Після встановлення нових або відремонтованих (очищених) бачка і фільтра необхідно залити нове мало і обов'язково прокачати весь гідропідсилювач, щоб в ньому не залишилося бульбашок повітря.
Дуже важливо: перевіряти і регулювати ГПК КамАЗ можна тільки при вимкненому двигуні і поздовжньої рульової тяги.
Оригінальний новий фільтр ГПКа КамАЗ за умови того, що придбаний він у перевіреного постачальника, служить досить довго і безпроблемно. Саме такі пропонує увазі покупців інтернет-магазин «КамТех» – якісні і за доступною ціною.
Швидка доставка або самовивіз можливі після замовлення по телефону. А в якості бізнес - пропозиції компанія пропонує відмінний варіант – купити фільтр гідропідсилювача керма КамАЗ оптової партією за прийнятною вартістю.
Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас