Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас
Каталог запчастин
Компресор в дизельних вантажівках, і зокрема в Камазах, не можна назвати найважливішим вузлом. Так, при його поломки автомобіль не стане посеред дороги в очікуванні допомоги, але при повному завантаженні і русі в гору проблема дасть про себе знати.
Компресор по суті є тим елементом, який допомагає збільшити обсяг надходження повітряно-паливної суміші, робить максимально ефективною роботу камери згоряння.
В результаті - потужність двигуна, особливо при високих навантаженнях, помітно підвищується навіть без збільшення його обсягу.
Тому що справно працює компресор відмінно справляється зі своїми завданнями, а допомагають йому в цьому трубки компресора КамАЗ різних призначень.
Компресор невибагливий в обслуговуванні, але кожні 8-10 тис. Км його технічний стан необхідно контролювати: перевіряти кріплення, привід, стан трубок і шлангів.
Завжди потрібно враховувати, що цей вузол витримує часом дуже сильні навантаження і, природно, схильний до перегрівання.
Щоб уникнути цього, передбачена ціла система його охолодження двигуна, так звана «водяна сорочка», розташована навколо головки циліндра. Важливу роль в цьому процесі відіграє трубка охолодження компресора КамАЗ зі сталі, яка має форму змійовика. Саме вона підводить охолоджуючу рідину безпосередньо до компресора, можна уявити масштаб проблеми в разі сильного її зносу або поломки. Для одноциліндрового компресора виріб випускається під номером КМД К53205-3506180.
Те ж саме можна сказати про шлангу компресора КамАЗ, який являє собою єдину деталь з повітряною трубкою (її легко знайти під каталожними номером К5320-3506386). Остання - одна зі складових гальмівної системи, тому складно переоцінити її важливість.
Що стосується ще однієї трубки компресора, яка веде від цього агрегату до розподільника тиску повітря, то на ній також лежить важлива функція - допомагати у відведенні надлишків повітря в гальмівній системі, тому стан її не повинно викликати сумнівів.
Трубка компресора КамАЗ євро, що бере участь в його охолодженні, являє собою комплект з двох складових: змійовика і зігнутої труби. Так як каталожні номери збігаються зі стандартним змійовиком, та й зовні вони дуже схожі, то для придбання «євро» модифікацій попередньо варто проконсультуватися зі знаючим менеджером. Тому що по суті компресори класу «євро» не дуже відрізняються від попередніх модифікацій. Всі вони встановлюються на двигуни 740.10, 7403, 740.11, 740.13.
Якщо ж говорити про будь-який, то сам агрегат працює в тандемі з двигунами:
Ці відмінності позначаються і на будь-який трубці компресора КамАЗ євро-2, тому все так само необхідна консультація перед їх придбанням.
Всі вищеописані трубки на КамАЗ обов'язково повинні бути в арсеналі того, хто відповідальний за технічний стан цієї вантажівки - «роботяги». Їх вартість дозволяє не вдаватися в зайві витрати, зате позбавляє від безлічі несподіваних неприємних моментів.
Головне - не економити, а купувати деталі тільки у перевірених продавців.
На сайті «КамТех» у відповідному не складно знайти запасні частини, необхідні для ремонту компресора. І трубки тут представлені досить широко.
Придбати їх можна не тільки у вигляді роздрібної покупки, але і оптової партією. Також в розділі «Оптовим клієнтам» знаходяться різні пропозиції для ведення спільного бізнесу:
Навіть якщо умови тієї чи іншої пропозиції не відповідає потребам, менеджери магазину готові розглянути будь-які пропозиції і прийти до єдиного «знаменника».
У будь-якому випадку, ціни, максимально швидка доставка і можливість самовивозу дозволять вести взаємовигідний бізнес практично цілодобово сім днів на тиждень. Винятком є понеділка (коли заявки приймаються, але не обробляються) і друга половина недільного дня.
Не знайшли, що шукали?
Напишіть, що шукали та менеджер Вас проконсультує та підбере оптимальне рішення саме для Вас